Traffic

Det var en himlans trafik i bloggen idag, har ju inte kunnat blogga alls nästan för det har stått error error.

Ville bara säga att det var ett jävla bra inlägg du skrev där igår Sara. Vilka bilder, jisses! Idolbilden hänger redan på väggen! haha..

Jag har egentligen inget mer att säga, ville bara öka på trafiken lite.
Men med lite eftertanke så känner jag att jag vill berömma er mina älskade örnar, för att ni upprätthåller bloggen fortfarande. Och så ska det förbli.
Tänk när vi om ett tag eller efter denna tävlingssäsong kollar tillbaka på det här, hur varm man kommer att bli i hjärtat!
Jag känner hur bloggen redan nu hjälper till när det blir extra tufft och när det blir extra många "eagles upp" på träningarna. Det här stärker den redan så starka jag.
Tack för att ni hjälper mig med det! <3

Imorgon kör vi igen.. det gillar vi, eller hur?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0