it's tiiiiiiiime (om 7 veckor)...

7 veckor tills vi ställer oss på mattan och visar vårat fina program, för fint är det allt. Peter visste ju knappt vart det kommit från. Jag har nu precis kollat på filmer från i fredags och jag vill bara springa ut nu och visa världen vad vi har. För vi har ju så jävla mycket. Fast även om vi har så mycket, så kan man aldrig veta vad som händer på tävlingsdagen. Vi kan aldrig veta hur våra motståndares program är förens tävlingsdagen och därför kan man inte veta. Man kan inte veta att ens program är bäst, så jag säger bara: Vårt program är förjävla fint, och jag har svårt att föreställa mig att det inte är det bästa. Så mycket kan jag säga. För övrigt kan vi inte heller veta om vi har dom svåraste stuntsen, mest avancerade pyramiden, coolaste dansen, bästa hoppen etc.? Fast, vi är ju ändå en av dom få lagen i Sverige som kan säga fram tills helgen 15-16 maj att vi är bäst.
National Champs, that's us.


Det är bara gissa på vad som händer här, och den som gissar rätt kan få en slant efter DM.
(EDIT: Medlemmar av Eagles får inte gissa. Haha)


Kommentarer
Postat av: Mindy

Får jag gissa oxå? Jag behöver en slant :)

2010-02-07 @ 02:00:39
Postat av: Melissa

JAG VET, JAG VET! Behöver fickpengar till staterna!



Och jag håller med dig till fullo i det du säger Luuls! I got your back!

2010-02-07 @ 02:03:07
URL: http://melzor.blogg.se/
Postat av: Jos

Jag veeeeet! Hehe har alla filmer pa hela programmet for some reason har pa datan ;) saaaa fint och bra!!

2010-02-07 @ 20:45:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0