I don't think we've been properly introduced.

Okej brudar. Dags för era individuella presentationer.

Regler:
  • Posta en bild på er själva i inlägget (cheer eller privat spelar ingen roll).
  • Använd samma rubrik på ditt inlägg, som jag har på detta.
  • Besvara följande frågor:
  1. Namn?
  2. Ålder?
  3. År av cheererfarenhet?
  4. Position (bas/bak/topp)?
  5. Min bästa cheerskill (fri tolkning):
  6. Mitt bästa cheerminne:
  7. Det ser jag fram emot mest under säsongen 2010:
Seså - nu är det fritt fram!


Jag kan ju inte riktigt besvara alla dessa frågor så jag bjuckar på en fantastisk bild på mig från EM 2002 (tror jag att det är)...

Kommentarer
Postat av: Cheerleading Blogg

I like it :)

2010-02-12 @ 12:30:36
URL: http://www.cheerleading.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0