I dont think we've been properly introduced

 

  1. Namn: Ida
  2. Ålder: Det beror på när man frågar, men just nu känner jag mig som 80.
  3. År av cheererfarenhet: är väl inne på mitt fjärde år nu om jag inte har fel.
  4. Position (bas/bak/topp): Topp!
  5. Min bästa cheerskill (fri tolkning): Att hålla den, här snackar vi muskler i massor. Inget meseri, ska den va där så ska den. Sedan har jag ju volterna och hoppen på min sida ibland.. Eller?
    Dumt av mig om jag inte skulle nämna mina vigheter i framåttrick.
  6. Mitt bästa cheerminne: Nervositet när jag skulle till Eagles tryout, och glädjen när Coach K ringde och sa att jag kom in! Sedan har jag ju en tysklands resa med mina villekissar som jag alltid kommer ha ett glatt hjärta åt.
  7. Det ser jag fram emot mest under säsongen 2010: Att vara på prisutdelningen på DM, SM, EM och VM. Där vi tar guld, såklart! Och MVP. US and Fucking A, jag längtar ihjääääääääääl mig.

 
EM 2009! Rätt glad var jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0