Fight for survival

Okej tjejer. Kvällens fråga. Exakt vad ser vi mest fram emot på våran första tävling som blir DM?

Jag ser ju som alltid fram emot att gå igenom programmet och känna alla som tittar i förträningshallen, för det är ju klart man vill se hur det ser ut. Och jag är, liksom Peter, så jävla stolt över hur fint vårat program är. Sen så vore det ju grymt att se fram emot en grym placering, och det ska vi banne kämpa för. Det är alltid kul att se vad andra har att komma med också känner jag lite spontant, lever andra lag upp till ens förväntningar? Jävla Stockholmsdistrikt som ska va så jävla survival of the fittest. Men jag gillare! Man skulle aldrig bli så jävla bra om inte folk ville ha det där SM-guldet som vi just nu bär på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0