Exklusivt: Eagles nya dieten

För att ladda upp inför kvällens träning har jag ätit:

Frukost:
Fil med flingor, ananas, musli och kanel
2 nybakade frallor med generöst med smör
2 knäckebröd med 4 ostskivor på vardera macka
3 paprikabitar
ytterligare 2 ostskivor för njutningens skull

Frukt:
½ äpple
½ päron
(i brist på sötsaker)

Lunch:
2 portioner makaronipudding
2 knäckemackor
2 glas mjölk
1 petflaska vatten
två omgångar ketchup (mmm.. soooocker!)
4 majskorn
1 ½ blad isbergssallad
1 tsk rödkål

Mellanmål:
3 nybakade frallor med kaviar
1 knäckebrödsmacka med kaviar
2 glas mjölk
½ petflaska vatten

Mellanmål 2:
gårdagens överblivna popcorn
1 glas avslagen cocacola

Middag:
makaronipudding igen, hur många portioner är ännu oklart.. förmodligen 3.

Jag tog mig friheten och gjorde ett kollage:





Kommentarer
Postat av: Mindy

typ som jag då :D men skippade frukten och åt en Fruxopåse istället, för det är väl frukt i det?

2010-02-17 @ 17:26:08
URL: http://mimiboy.blogg.se/
Postat av: Coach K

You make me proud! Och kollage är ett måste.

2010-02-17 @ 18:21:13
URL: http://karoliiinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0